Bezint eer gij begint

Stel dat je per direct stopt met het maken van je blog, nieuwsbrief, whitepapers of sociale media posts. Wie gaat je content missen?

schedule 19 mei 2023
bookmark_border Contentmarketing
create

Okay, ik ga ermee stoppen, met dit blog.

Mijn inspiratie is opgedroogd. Mijn inspanningen, ik krijg ervoor te weinig terug.

…..

Ben je geschrokken?

........

Dat hoop ik.

Als jij zojuist je schouders hebt opgehaald en dacht, nou soit, prima toch, oeps, dan doe ik iets niet goed.

Als jij helemaal niks dacht, auw, dan doe ik iets helemaal niet goed.

Dan is alles wat ik schrijf, dan is mijn blog inwisselbaar.

Dan is mijn blog misbaar, dus ja, waarom zou ik die dan nog langer maken.

Dat geldt ook voor de content die jij maakt.

Stel dat jij per direct besluit met je content te stoppen. Met je nieuwsbrief, met je blog, met je whitepapers, met je social media updates....

Wie gaat je content missen?

Wie gaat je mailen en bellen, en zeggen, nee, niet doen, niet doen, alsjeblieft, stop niet, ik heb je nieuwsbrief nodig, ik ga je blog missen, ik kan niet zonder je social media updates, wie gaat dat doen?

Nou?

Kan je niemand bedenken?

Geen honderd mensen, geen veertig, geen tien, geen, niemand?

Dan moet je toch eens je contentaanpak heroverwegen.

Make love, not content.