Doe de pastaproef. Als je wilt weten of pasta al dente is, werp die dan tegen de muur. Blijft die plakken, dan is die okay. Valt de pasta meteen naar beneden, dan moet die nog even in de pan. Schijnen ze in Italië ook te doen.
 
Op Contentmarketing World mocht je ook spaghetti werpen. Als metafoor voor goede content. Om te kijken of die bleef plakken of niet.

Blijven plakken doet nog altijd veel content niet. Bedrijven smijten die te makkelijk in te grote hoeveelheden richting de digitale wereld zonder dat ze eraan veel aandacht besteden. Omdat ze niet van goed eten houden. Omdat ze niet van goede dingen houden. Omdat ze geen smaak hebben. Omdat ze niet kunnen proeven.


Bovendien staat er te vaak alweer een nieuwe pan met smakeloze spaghetti te pruttelen op het vuur, klaar om richting de digitale wereld te gooien.
 
Proef nou eerst eens of die pasta wel te verteren is. Of die wel lekker is. Als de pasta niet op smaak is, kan welke saus ook die niet beter maken.
 
Doe met je content vaker de pasta proof. Zorg dat die blijft plakken.

(Visited 179 times, 1 visits today)