Starlingz

Omdat het moet. Omdat het niet anders kan. Want ik zie het bij tal van bedrijven. Je kunt wel een mooi verhaal vertellen als organisatie en dat naar buiten verspreiden. Maar wat heeft dat voor nut als je collega’s dat verhaal niet leven noch beleven. Als ze dat niet kennen noch geloven. Zorg er als bedrijf nou eerst eens voor dat je een verhaal hebt dat je collega’s aan elkaar en aan je organisatie bindt. Een verhaal dat ze letterlijk zin geeft. Want ook dit is zorgelijk: 85% van alle medewerkers zijn totaal niet betrokken bij hun werk. 90% van alle medewerkers in Nederland voelt zich niet betrokken bij hun organisatie.

Daarom Starlingz. Wij brengen beweging, wij brengen verbinding. Extra nodig in een tijd waarin een onveilige bedrijfscultuur als geen ander op de agenda staat. Veiligheid en vertrouwen hoor je niet te behandelen als een los doel. Bezie het als een logisch gevolg van een bedrijfscultuur waarin collega’s zich echt verbonden voelen, en daardoor oprechte zorg en aandacht hebben voor elkaar.

Verbonden collega’s zijn meer betrokken. Meer trots en loyaal, creatiever en productiever. En vooral jonge mensen willen ergens bij horen. Willen onderdeel zijn van een community, van iets dat zin geeft aan het leven. Ze willen meer dan zomaar een baan of product, en geloven in het bedrijf of de organisatie waarvoor ze werken. Ze hebben behoefte aan zinvol werk.

Wat is het verhaal dat jouw collega’s richting geeft? Wat is het verhaal dat hen verbindt aan elkaar en de organisatie. Wat is het verhaal dat jouw bedrijf zichtbaarheid geeft en aantrekkelijk maakt, ook naar de arbeidsmarkt.

Starlingz. Jouw partner als jij je medewerkers met elkaar en de doelen van je bedrijf wilt verbinden.

Laten we kennis maken..