Gek word je van al die congressen over content en contentmarketing. En dan ga ik er ook nog eens eentje organiseren. Maar dan wel een tikkie anders. Welkom op de Nacht van de Content.

Het was een idee van Bob Oord van Heliview. Hij had een editie van de Content Club bezocht. Of we zin hadden samen een congres op te zetten. Prima idee, maar dan niet weer zo’n congres. Met allemaal sprekers die een verhaaltje doen, met een borreltje na afloop en klaar. Terug in de auto denk je vaak, ja, wat heb ik nou eigenlijk geleerd, behalve de zoveelste obligate tips en verhaaltjes.

We kwamen samen tot de Nacht van de Content. Op de langste dag van het jaar. Met de most wanted buitenlandse spreker du moment over content marketing, Robert Rose. Plus een mix van andere sprekers die een case bespreken dan wel je alles leren over storytelling. Zo strikten we auteur en digitaal merkstrateeg Henk Rijks die gaat vertellen hoe je een goed verhaal moet opbouwen. En Koen die uitlegt hoe je een merkverhaal op muziek kunt zetten.

Locatie: Bloemendaal aan Zee. Barbecue, kampvuur. Slippers en gitaarmuziek. Kortom, kennis ende vermaeck. Boek snel met early bird korting.

 

Zie ik je op 24 juni?

 

Later meer.

 

(Visited 62 times, 1 visits today)