Na twee jaar werken, klaar. Afgelopen maandagavond stuurde ik de definitieve tekst naar de uitgever. Volgende week krijg ik de gecorrigeerd regels terug. En dan mag vormgever Arjen IJff met de vormgeving en omslag aan de slag. En dat wordt hopelijk net zo bijzonder als de inhoud.

Zeker, er zijn intussen meerdere boeken over contentmarketing geschreven. Dat van mij had ik ook eerder klaar moeten zijn, maar ik wilde deze keer niet op de kermis vooruit lopen, en gewoon in alle rust aan míjn boek werken dat zich gaandeweg toch weer anders ging ontwikkelen dan ik vooraf in mijn hoofd had.

De titel wordt niet de Content Code. Een prima titel wellicht twee jaar geleden toen we allemaal nog een beetje in Da Vinci en Dan Brown-sferen waren, maar nee, nu een beetje achterhaald.

Wat de titel wel wordt? Dat ga ik nog niet zeggen. Hoor je vanzelf. Eerst volgende week een afspraak met de marketeer van de uitgeverij om over de promotie te praten waarover ik vanzelf enkele ideetje heb, en opnieuw door de tekst lopen. Verschijning staat gepland op 22 oktober. Er komt een site met voorinschrijvingen met enkele events, en natuurlijk, zit daar vast wat leuks aan verbonden.

(Visited 128 times, 1 visits today)