Vanaf deze week doe ik um anders, mijn maandelijkse nieuwsbrief Steel mijn Slide.

O ja, die blijkt heel populair. Ik krijg regelmatig warme mailtjes van blije abonnees ook. Maar ik merk dat de groei er een beetje uit is. De stroom nieuwe lezers stagneert. Ook het percentage lezers dat de nieuwsbrief opent, blijft de laatste edities schommelen rond de 47%, wat niet beroerd schijn te zijn, maar toch, nee, het moet anders. Ook om de clicks op te krikken.

De naam verandert, de inhoud blijft dezelfde. Maar korter. En je ontvangt um vaker. Niet langer een keer per maand, maar drie keer per week. Met elke keer één korte insight, tip, gedachtenkronkel of inspiratief idee.

Hapsnap met inhoud en reuze lekker. Want elke dag ovenvers.

Nieuwsgierig? Meld je dan aan op mijn site. Ontvang mijn nieuwsbrief al, dan krijg je automatisch de nieuwe.

 

(Visited 288 times, 1 visits today)