Wil ook jij weten hoe jij kunt zorgen voor verhalen die het waard zijn om te delen?

Ik help met mijn contentmarketingbureau Merkjournalisten bedrijven bij het maken van waardevolle verhalen. Bij het ontwikkelen van contentplatforms en onderscheidende redactionele formats.

Je kunt Merkjournalisten ook inschakelen bij herpositioneringsvraagstukken en het verfrissen van je content- of communicatiestrategie.

 

Merkjournalisten werkt(e) recent voor:

edding (magazine, nieuwsbrief, merkactivatie, longread);

de Rolf Groep (concept contentplatform);

a.s.r. pensioenen (concept contentplatform);

ErasmusMC (concept contentplatformen);

IV-groep (journalistieke verhalen);

Sweco (journalistieke verhalen, copy);

Ministerie van EZ en Klimaat (ghostwriting, journalistieke verhalen);

Provincie Brabant (journalistieke verhalen);

Fishtales (herpositionering, concept contentplatform);

Melanchthon Scholengemeenschap (herpositionering, corporate story, slogan);

en ROC TOP (herpositionering en corporate story).

(Visited 3.106 times, 3 visits today)