Blog2019-10-03T15:43:19+02:00

Blog

Contentplatform zorgt voor meer lezers en fans

28 januari 2021|

Ze hadden een blog. Maar daaraan kon je elk merk verbinden. Dat moest anders. Met een contentplatform met een heldere redactionele formule en merkonderscheidende formats weet zitkussenspecialist Nofruit wel de aandacht van hun publiek vast te houden, en mooier, het aantal lezers en fans groeit.  

Storytelling en interne communicatie

29 november 2020|

Medewerkers moeten door corona gedwongen thuiswerken. Dat zorgt voor meer werkstress, meer verzuim en een stijgend aantal burnouts. Daarom is storytelling juist nu belangrijker dan ooit om de boel letterlijk bij elkaar te houden. Met merkverhalen die zorgen voor bedrijfstrots, inspiratie en betrokkenheid. 

Contentmarketing: verwar je doel niet met het resultaat.

22 november 2020|

Verwar het doel van je content niet met het resultaat. Met je nieuwsbrief, blog of podcast wil je vertrouwen opbouwen. Wil je zorgen voor loyaliteit. Wil jij je publiek inspireren, hulp bieden of informeren. Meer leads, abonnees en traffic zijn daarvan het resultaat. En dat lukt je alleen met een originele insteek. Een lesje contentmarketing van Jay Acunzo.

Contentmarketing: het belang van vakmanschap

25 oktober 2020|

Geen wonder dat je content nauwelijks scoort. Geen wonder dat je publiek je verhalen nauwelijks deelt. Het is saai en inwisselbaar. Alsof jij je publiek niet durft te verrassen. Alsof jij je publiek niet wilt vermaken. Over het verschil tussen groots en grauw, en hoe je wel in het hoofd van je publiek blijft hangen. 

Negen trends contentmarketing voor 2021

16 oktober 2020|

Wat zijn de trends voor contentmarketing in 2021. Over de opkomst van het contentplatfom, het groeiende belang van interne communicatie en het einde van de funnel, en laten we als merk eindelijk eens gewoon menselijk doen.

Wat is het narratief van jouw organisatie?

13 september 2020|

Corona houdt medewerkers al maanden thuis. Hun voeling met het bedrijf of de organisatie waarvoor ze werken, krijgt erdoor een flinke tik. Er is dan ook een groeiende noodzaak om de boel bij elkaar te houden. Met een narratief dat zorgt voor inspiratie, motivatie en binding. Voor medewerkers en klanten. En zorg er alsjeblieft voor dat wat je gelooft, zegt en doet met elkaar overeenkomt.

(Visited 5.204 times, 1 visits today)