Blog2019-10-03T15:43:19+02:00

Blog

Het verhaal achter Broodje Verhaal

5 mei 2021|

De Ondernemer lanceerde ‘Broodje Verhaal’. Een video- en podcast waarin een ondernemer zijn ondernemersverhaal vertelt. Over de geboorte van een bijzonder broodje. Met ketsende biljartballen.

“Het gaat niet om de leads, maar om de love.”

19 april 2021|

Wil je weten wat op de lagere school mijn eerste ‘content’ was? En waarom ik mijn kinderen over zonnebloemen vertel? Je hoort het in de leuke podcast van Floris Hülsmann. We spraken over mijn drijfveren, over zinvolle en zinloze merken, over melk en bier, over het groeiende belang van storytelling, over liefde en nog veel meer. En ja, dat ik vind dat je geen merk kunt bouwen op Facebook, dat verhaal van me ken je intussen wel.

Contentplatform zorgt voor meer lezers en fans

28 januari 2021|

Ze hadden een blog. Maar daaraan kon je elk merk verbinden. Dat moest anders. Met een contentplatform met een heldere redactionele formule en merkonderscheidende formats weet zitkussenspecialist Nofruit wel de aandacht van hun publiek vast te houden, en mooier, het aantal lezers en fans groeit.  

Storytelling en interne communicatie

29 november 2020|

Medewerkers moeten door corona gedwongen thuiswerken. Dat zorgt voor meer werkstress, meer verzuim en een stijgend aantal burnouts. Daarom is storytelling juist nu belangrijker dan ooit om de boel letterlijk bij elkaar te houden. Met merkverhalen die zorgen voor bedrijfstrots, inspiratie en betrokkenheid. 

Contentmarketing: verwar je doel niet met het resultaat.

22 november 2020|

Verwar het doel van je content niet met het resultaat. Met je nieuwsbrief, blog of podcast wil je vertrouwen opbouwen. Wil je zorgen voor loyaliteit. Wil jij je publiek inspireren, hulp bieden of informeren. Meer leads, abonnees en traffic zijn daarvan het resultaat. En dat lukt je alleen met een originele insteek. Een lesje contentmarketing van Jay Acunzo.

(Visited 5.033 times, 1 visits today)