Blog2019-10-03T15:43:19+01:00

Blog

De ROI van jouw content

8 oktober 2019|

Dat is de ROI van contentmarketing. Dat je meer verhalen van dezelfde afzender wilt lezen, bekijken of beluisteren. Dat jij je op hun content wilt abonneren. Dat je hun verhalen zo tof vindt dat je die online, langs de lijn, in de kroeg en tijdens feesten en partijen gaat delen. Een les van Juan Gabriel Vasquez.

Storytelling kan niet zonder verbeeldingskracht.

3 oktober 2019|

Binnen de top van bedrijven en organisaties hebben ze een gebrek aan verbeeldingskracht. Storytelling kan niet zonder. Het voedt je creativiteit, ontwikkeling, relativeringsvermogen, en ja, wat niet. Hoe kun je je inleven in mensen, gebeurtenissen of situaties zonder verbeeldingskracht. Hoe kun je verder kijken, hoe kun je verder denken en dromen zonder verbeeldingskracht.

Contentmarketing en de kunst van het Motoronderhoud

3 september 2019|

Kwaliteit heeft te maken met liefde en aandacht. Of je nou werkt aan een meubel, kledingstuk, gerecht of verhaal. Laat je publiek je hartslag voelen. Je kennis, je skills, je liefde voor wat je maakt. Geef daarom je contentmarketing jouw hartslag. Laat ze je aandacht voelen. Dan krijgen ze automatisch de allerfijnste ervaring. En dan komen die kliks, views, shares en comments uit zichzelf.

De power van een contentplatform

24 augustus 2019|

Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform. De plek waar jij zelf -rechtstreeks- een relatie met je publiek kunt opbouwen. Waar jouw bedrijf of organisatie kan uitgroeien tot een expert en van waaruit jij die autoriteit kunt verzilveren. Hoe? Je leert het in De power van een contentplatform. Op basis van een model dat verschillende bedrijven eerder al succesvol hebben toegepast. En een draaiboek waarmee jij je bedrijfscultuur in acht stappen contentklaar maakt. Lees het boek, en ga ermee direct aan de slag. Voordat je concurrent dat doet.

Met contentplatform omzet verdubbeld

30 juni 2019|

Dat is wat je als bedrijf wilt. Een flinke omzetgroei met behulp van een contentplatform. Floor Beek van de Rolf groep: “We stonden bekend als dozenschuiver. Nu al worden we meer gezien als onderwijskundig partner. [...]

(Visited 3.961 times, 1 visits today)