Stond ik zomaar op de dijen van vriendelijke hostesses. Met mijn volledige naam incluis de titel van mijn lezing. Ook had de beursorgansatie van Event14 mijn slogan geprint op tapijt dat lag in de lounge, en kletste mijn tronie op een megagroot scherm alle bezoekers tegemoet.

Op Event14 weten ze wel hoe je sprekers moet eventrijk aankondigen

Nu kreeg ik ook nog eens een warme aankondiging van Yvonne Nassar, head of marketing & innovation RAI:

‘Er was eens…


Cor Hospes, een befaamde en beruchte naam in de marketingwereld. Hij zegt, tweet en deelt waar het op staat. Met naam en toenaam. Zijn ste? Ik denk dan meteen aan het woord: to the pointste.

Ik vind het te gek om Cor vandaag aan te kondigen. Omdat er zoveel mooie evenementen in NL zijn. En omdat al die events zoveel krachtige content in zich hebben. Hoe onderscheid je je dan? En hoe onderscheiden we ons als branche van andere keuzemogelijkheden? Van hoe mensen kennis delen, netwerken, samen komen. Bij de RAI geloven we in de kracht van verbinding. In de kracht van evenementen. Ik stop nu met mijn woorden en geef graag het woord aan jou, Cor.’

En dan was dit niet eens de letterlijke weergave van haar introductie.

Een keurig verslag van mijn verhaal vond ik enkele dagen later hier.

Leuk om nog eens terug te lezen. En die plek op die jurk nemen ze mij nooit meer af.

Kan iemand me nog zo’n jurkje sturen?

 

(Visited 32 times, 1 visits today)