Blog

Podcast Brand Newsroom from down under

21 oktober 2017|

Het is toch wat. Dat jij een podcast waarop jijzelf bent te horen eigenlijk niet terug durft te luisteren. Omdat die in het Engels is. Okay, het was mijn eerste podcast in het Engels, inderdaad, [...]

Doe de pastaproef

19 oktober 2017|

Doe de pastaproef. Als je wilt weten of pasta al dente is, werp die dan tegen de muur. Blijft die plakken, dan is die okay. Valt de pasta meteen naar beneden, dan moet die nog [...]

Wat ceo’s kunnen leren van Eberhard van der Laan

10 oktober 2017|

Volgens de Edelman Trust Barometer hebben mensen al hun vertrouwen in ceo's, bestuurders en politici verloren. Hoe kan het dan toch dat de onlangs overleden Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan zo enorm populair was? [...]

‘Make love not content’

29 september 2017|

In September I spoke at Content Marketing World. The world's largest conference in content marketing. A crowded room and afterwards many warm reactions. "This is by far the most entertaining and meaningful presentation I attended. [...]

Intuïtie en content

28 september 2017|

Durf anders te zijn. Wees uitzonderlijk. Breek los van het bekende. Jay Acunzo was één van de keynote sprekers tijdens Content Marketing World. Ooit had hij een hoge positie bij Google en Hubspot. Vandaag is [...]

Content Marketing World 2017

5 september 2017|

Ik ben in Cleveland. Naar Content Marketing World. Het grootste congres ter wereld op het gebied van content marketing, en ja, daar mag ik als een van de weinige Europeanen spreken. Vereerd. Thrilled, zoals ze [...]

Verhalenkaravaan

5 september 2017|

Mijn zomervakantie viel letterlijk in het water. We zijn verhuisd, en ja, dan zijn alle kleine eurobeetjes welkom voor de inrichting van kamers en tuin. Ook was er nog volop werk aan de winkel. 10 [...]

Bij Coca-Cola is de prik uit de Journey

25 juli 2017|

Coca-Cola kreeg wereldwijd schouderklopjes over zijn contentstrategie. Een paar jaar later blijkt van hun Journey weinig over. De schuld van Facebook, zeggen ze bij het merk. Onzin, het is vooral de schuld van het merk [...]